onsdag 29. august 2012

Tida flyyyyyr...

Det gjør den virkelig. Og jeg nyter hvert øyeblikk av denne tiden. Det jeg nyter minst er at jeg er våken flere ganger på natta, men det går virkelig bedre natterstid enn jeg trodde på forhånd. Kolikkplagene er heller ikke favoritten, men foreløpig savner jeg heller ikke voksentid på kvelden. Plagene overskygges av at alt er bra med oss begge og at hun er ute. Og så har jeg tross alt full lønn for å ta vare på datteren min, så da bør jeg klare både litt magevondt og nattevåk.

Mandag var vi på Kon-Tiki.


Babykino er fine greier, og selv om det er litt risky å ta med seg en 3 uker gammel baby uten noe rytme på noe som helst av søvn eller måltider, så gikk det stort sett helt fint og jeg fikk en fin filmopplevelse. Gå og se filmen dere! Dere burde forresten også se Batman-filmen, hvis jeg ikke har nevnt det tidligere. Jøss, jeg er jo nesten oppdatert på hva som faktisk går på kino for tiden!

Tirsdag var det babylunsj hos venninne. Vi er jo hele 4 stk i jentegjengen som er hjemme med baby akkurat nå. Det er kjempedeilig og jeg gleder meg til fortsettelsen utover høsten. Nå får vi virkelig tid til å møtes ofte. Babyene er 8 mnd, 8 uker, 8 uker og 3 uker (Line er minst og kommer sikkert til å få mye tyn...)

I dag, onsdag, var planen en deilig tur i marka grunnet flott vær. Det utgikk ca 11.15, for da ringte barnehagen med melding om en Mia ute av form. Så hun ble hentet med småklager om magevondt (som jo kan bety hva som helst for en 4-åring, de skylder alltid på magevondt når de ikke helt vet hva som er feil visstnok), men hun ville gjerne gjøre noe gøy, så vi dro til Frognerborgen. Passet på at vi ikke hadde det altfor gøy, for da kommer vi jo til å få trøbbel med å få henne i barnehagen fremover. Men vi hadde litt piknik i sola, mens vi snakket om alt det morsomme de sikkert gjorde i barnehagen nå, men som hun ikke kunne være med på fordi hun var litt syk. Så hun gleder seg til i morgen, for da "slipper jeg å høre på Line som gråter".

Kjære jobbfolk: jeg kommer innom snart. Det har bare dukket opp så mye annet foreløpig. Men jeg melder ifra og det er ikke lenge til. Håper jeg.

2 kommentarer:

  1. Venter tålmodig, håper bare du kommer en dag jeg er her. Hyggelig å høre at dere koser dere.

    SvarSlett
  2. Jeg håper også at du er der når jeg kommer!

    SvarSlett