onsdag 1. august 2012

Nå skjer det snart

Det er stille før stormen. Jeg lurer på om det er uvær på vei. Eller om det er livets mirakel som nærmer seg. Jeg tror det er det siste.

Bekkenet har sagt takk for seg. Jeg klarer knapt å gå de få meterne ned til barnehagen for å hente Mia om dagen. Halsbrannen blir verre og verre, den vekker meg faktisk om natten. Allergiene mine er nå så forsterket at man skulle tro jeg hadde nærkontakt med en særs hårete bikkje hele døgnet rundt, øynene og snørra renner verre enn jeg noen gang har sett det. Jeg har noe som føles som tilløp til brystbetennelse allerede nå.

Likevel har dette vært en av de gode dagene. Jeg har hatt en energi jeg ikke har sett hos meg selv på ca 32 uker. Det har medført en nyvasket og nyryddet leilighet. Det føles veldig godt at jeg fikk en sånn dag før uværet kom. Eller livets mirakel. Jeg er fortsatt ikke sikker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar