lørdag 4. august 2012

Mens vi venter (men ikke på Godot...)

Jeg sitter fortsatt og følger med på OL og har energi til å irritere meg over norske utøvere. I dag: sprinteren Jays. Makan til dust.

I dag har vi lånt bort Mia til besteforeldre, mest for hennes egen del. Hun begynner å bli litt lei av snakk om en baby som ikke engang har kommet enda og en mamma som er veldig opp og ned i dagsform og energi. Det er helt dag og natt hvor stor forskjell det er på de ulike dagene mine nå. Fra å ha hatt noen kjempedager hvor leiligheten ble supervaska, så var formen begredelig i går. Ikke lett for en 4-åring å skjønne det.

Men i dag er jeg på vei oppover igjen (føles hvertfall sånn), så vi drister oss ut på kino og restaurant. Med en rolig gåtur på noen kilometer i sola først. Bekkenet får bare henge med så godt det kan. Noe må jeg gjøre sånn at ikke savnet etter smurfen min blir for stort. Så da kjører vi alternativ plaging istedet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar