tirsdag 14. august 2012

Gavekort/tilgodelapper

Hvor mange gavekort/tilgodelapper er det mulig å ha liggende? Hvis dere sjekker skuffer, lommebøker og vesker, så er jeg sikker på at dere har noe dere bør kjøpe på en eller annen butikk, helst innen et år. Jeg begynte å telle mine, og kom frem til 8 stk. 8!! Disse gjelder på helt kurante butikker egentlig, så nå har vi startet på operasjon "gavekortshopping". Her er butikkene: Panduro, Norske Bunader, Siba, Vinmonopolet, Steen & Strøm, Princess, Chill spa og Ikea.

Det passer bra for meg å trille turer for å få kroppen tilbake i form før jeg kan gå i gang med skikkelig trening, og spesielt greit nå som vi er to stk hjemme. Men det er vanskelig, for man må jo trenge noe fra akkurat den kjeden/butikken og det er selvfølgelig aldri noe som frister (eller noe man trenger) når man står der med lappen i hånda. Så nå er det kartlegging og planlegging som gjelder, klassiske Hege-oppgaver egentlig.

I dag har vi gjort kål på 2 stk (det holdt hardt og var ikke lett) og jeg har bestilt time på Chill spa i morgen. Tenker at det kan være greit å gjøre unna den slags pleie nå mens sambo er hjemme. For det blir garantert ikke mye av sånt når jeg håndterer hverdagen alene med baby på slep. (Lurer allerede på når jeg får klippet håret neste gang...).

Så. Har du nå rukket å telle hvor mange slike lapper du har liggende? Vær så god. Fødselshistorien venter på deg her på bloggen ved neste innsjekk.


2 kommentarer:

  1. Jeg finner alltid mine tilgodelapper rett etter at de har gått ut på dato...

    SvarSlett
  2. Jeg sliter med det samme problemet. Og ikke alle lappene har utløpsdato heller. Skapte skikkelig tull for meg selv da jeg skulle løse inn gavekortet på Norske Bunader, for det hadde gått ut. Likevel fikk jeg lov å bruke det, men dama i kassa måtte konsultere masse folk for hun fikk ikke slått det inn. Så resultatet var at jeg fikk brukt det, men det tok så lang tid at parkeringa på bilen hadde gått ut, så da fikk jeg bot istedet. Spinninga og vinninga osv.

    SvarSlett