onsdag 4. april 2012

På harrytur over grensa


Det er noe litt spesielt over denne kulturen. Harryhandel-kulturen. Jeg sliter veldig med å identifisere meg med den, samtidig som jeg er en del av den. Nå er ikke dette et bilde av vår handlekurv heldigvis, men vi fikk med oss en del mat. Billig mat. Og mye mat. Det er rart hvordan det plutselig ser helt greit ut å kjøpe en 2 kilos haug med gulost, og så komme hjem og se at den er 4 ganger så stor som den vi vanligvis kjøper. For alt i disse butikkene har enorme størrelser. Heldigvis er ikke fryseren vår så stor, så vi vet å begrense oss noe.

Nå kan grillsesongen starte, for vi har kjøtt nok. Men vær så snill å si ifra dersom jeg labber rundt på harryhandel iført grilldress og crocs mens jeg røyker på utsiden av Eurocash. Til og med Mia stusset over dette synet. Jeg vil helst ikke delta sååå iherdig i kulturen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar