fredag 6. april 2012

Klarer du å si like mye dumt som Pia Tjelta?

Denne artikkelen her er bakgrunnen for dette innlegget. Det er så herlig hvordan kunstnere kun ser sin egen verden. Og det er greit for meg at de gjør det, men de kan holde seg unna å mene noe om min jobb når jeg er en av de som faktisk betaler lønna deres.
Her er svaret fra bloggeren Vampus, som er ganske så tett på min mening som saken. Jeg mener absolutt ikke at jeg og min jobb er viktigst i hele verden, jeg er ikke så sneversynt. Jeg kan fort ramse opp 10 venner og bekjente som gjør langt viktigere ting her i verden enn meg. Men jeg går på jobb og gjør min plikt, slik at jeg fortjener min lønn og dermed bidrar til samfunnet vårt. Og jeg kritiserer ikke andre som velger andre yrker, vi har alle vår rolle. Dette er for meg solidaritet i praksis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar