søndag 5. februar 2012

Sliten.no

Nå landet jeg godt i sofaen, etter hva jeg vil kalle en hard uke. Full 6-dagers arbeidsuke med 2 kveldsvakter og sosiale aktiviteter nesten hver dag. Mia straffer meg hardt for den sosiale biten, hun har nesten ikke sett meg på kveldene. Så nå er jeg helt uti kulda, og må finne meg i at pappa er hennes nye bestevenn. Det er litt sårt, men jeg skal nok jobbe meg tilbake. Dessuten er det viktig med et sosialt liv. Da fungerer man bedre. Det har vært spillkveld, tur på café, kveldsmat med jentene, 30- årslag og barselbesøk. Etter dagens barselbesøk har jeg kjørt ca 6 vaskemaskiner og rydda store deler av leiligheten. Henger fort litt etter når man ikke er hjemme på kvelden... Inspirerende å være på barselbesøk i splitter nytt hus forresten, jeg fikk hvertfall veldig spark i baken til å ta tak i eget hjem!


I dag har vi pakket alle smokkene vi fant og puttet i en konvolutt. Den skal sendes til Kaptein Sabeltanns Smokkarium. Mia har skrevet navnet sitt selv på brevet og greier, ganske stolt.

Og dagens lille høydepunkt: jeg er i ferd med å få tilbake hørselen på venstre øre! Den har vært borte i over en uke, og jeg ønsker meg tilbake til min (relativt) funksjonsfriske verden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar