tirsdag 7. februar 2012

Middagsforslag

Jeg fikk tips av Trines blogg på dagens middagsrett. Det var allerede planlagt at det skulle være spaghetti med kjøttsaus, men Mia og jeg spiddet noen pølsebiter som vi tredde på spaghettien før vanlig koking. Og det var stas! Både spiddinga og spisinga gikk unna (spisinga som aldri før) og det er koselig å se Mia lange innpå ved middagsbordet. For det skjer ikke så ofte. Sambo syns også det var godt.

Ferdigspiddet pølsebit. Spidding à la Mia

Ferdig på tallerken
Vi snakket mye om at det så ut som om pølsebitene hadde hår osv. Fokus på den gode samtalen! Jeg lagde i tillegg min vanlige kjøttsaus som jeg pleier til spaghetti, for å unngå den nakne følelsen. Men den takket Mia "nei takk" til og heiv innpå mer spaghetti med hår.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar