lørdag 3. desember 2011

Stress.no

I dag var det mange jern i ilden. Sambo har jobbehelg, og det er gjerne da jeg og Mia har mest planer :) Men hva er det med at alt går så mye tregere når det regner?
Som sagt; vi hadde mange planer, men ikke så altfor mange tidspunkter å forholde oss til. Vi skulle rekke Corebartimen klokka 11, og være hos mine foreldre ca 14. Og så skulle vi handle neste ukes mat og kjøre til Strømmen for å kjøpe mer julekortmatriell, siden hobbybutikken jeg pleier å dra på her i Oslo er nedlagt. Og så skulle jeg jo sove, siden det er helg!
Joda, vi kom i mål med alt. Siste post på programmet var pepperkakebaking hos mamma og pappa, og vi bomma med 1/2 time. Så alt i alt er jeg veldig fornøyd, litt sliten av stressing, men så er det jo 2. lørdag i advent. Annet kan man nesten ikke forvente.
Slik ble pepperkakehuset:


Jeg er arkitekt, byggingeniør og prosjektleder/byggherre på byggeplassen. Har null nødvendige kvalifikasjoner. Utvendige interiørarkitekter er 2 jenter på 3,5 og 5 år. Mistenker at døra ble spist av en gutt på nesten 2, samt at det plutselig manglet noen deler av pipa. Og når det mangler materialer, så hjelper det ikke at prosjekteringen var på plass! Jeg tror likevel at besteforeldrene syns at dette ble den fineste julepynten av alt de har!

Etter at jeg begynte på dette innlegget, så har humøret sunket betraktelig, merker jeg. Dette har flere grunner: Jeg har rukket å spise meg kvalm på sjokolade, jeg gidder ikke å begynne å lage julekort likevel (selv med nye materialer) og Norge ser ut til å tape i håndball på tv. Makan.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar