søndag 20. november 2011

Søndag

I dag kom panikken. Endelig. Jeg har lurt på når den skulle komme. Kanskje har det noe med at det milde været aldri har tatt slutt, kanskje har det handlet om manglende snø. Det er jo litt merkelig at kun 1 uke før første søndag i advent, så tusler jeg fortsatt rundt i joggesko.
Men i går var jeg sammen med 2 venninner, hvor den ene hadde begynt å kjøpe julegaver. Så da begynte jeg på jula 2011 jeg også. Og det kjennes greit å være i gang. Grei skuring.

For å få opp stemningen, så dro vi hit:


  Her var det koselig og masse folk. Mia likte ikke Lussekatter, men slukte kjøpepepperkaker. Vi dro hjem og fortsatte på årets julekortproduksjon, som vi begynte på i dag tidlig. Mia sto for designet for de første 5. Hun er flink.   


Før vi dro hjem, så tok vi lunsj på café. Det hører med.
Så kom vi altså hjem til håndballkamp på TV, og jeg har begynt treningen av Mia. Hun har allerede en bra kastearm, men trenger å jobbe litt med mottak av ball :) Hun har foreløpig bedre teknikk med høyre arm enn med venstre, så det ser ut til at hun blir høyrehendt.
Vi lagde lasagne til middag, før det er Kaptein Sabeltann og Pippi Langstrømpe som avslutter helgen for Mias del. For meg selv, så er det Robinsonekspedisjonen som gjelder. Håper på produksjon av julekort i samma slengen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar