torsdag 3. november 2011

Arbeidsdagen sin

I dag har jeg hatt en meget alternativ arbeidsdag. Den startet 07.40 med utdeling av kaffe og boller til kollegaer. Det er nemlig NTL-dagen i dag! Gratulerer til alle NTLere! Og det å gi ut kaffe og boller sånn på morran- det er jaggu hyggelig det! Det å spre god stemning gir god stemning, også til en selv. Og det behøver ofte ikke å bety mer enn 1 kopp kaffe for folk, samt en refleks med NTL-logo på!
Etter å ha delt ut 8 kanner kaffe, så benyttet jeg meg av det flotte tilbudet som min fagforening har forhandlet frem for meg; retten til å trene 1 time i uka i arbeidstiden. Det er flotte saker, det og!

Deretter var det forberedelser til en gave som skulle ferdigstilles, før det var avslutning for en god kollega som skulle slutte på jobben og dermed skulle få denne gaven. Og der sluttet dagens gode stemning for mitt vedkommende. Det var en hyggelig avslutning, gode kaker, hyggelig avslutningsord og alt det der. Men det er fryktelig trist at han slutter. Dette er en av de jeg snakker aller mest med. Og selv om vi beholder kontakten, så blir det på en annen måte enn før. Arbeidsdagen min kommer til å endres, selv om mine oppgaver forblir de samme.
Jeg kommer virkelig til å savne hans gode humør og humor på kontoret.



Jeg skal høre på deg, Maria Mena. For jeg skal komme over dette også, om en stund. Men i kveld skal jeg være litt trist. Det har jeg lov til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar