lørdag 29. oktober 2011

Sim-sala-bim!

Det går tydeligvis troll i ord. For jeg hadde akkurat postet forrige innlegg om søvnmangel da Mia bestemte seg for å gjøre noe med saken. Kanskje jeg har en 3-årig bloggleser? Hun sov hvertfall helt frem til kvart på ni i dag, og det var helt nydelig for alle parter. Jeg lurer på om jeg våknet et par ganger likevel bare for å lure på om det var sant, men jeg var såpass langt borte at jeg er usikker. Det ble hvertfall en flott dag, som startet med masse søvn, fortsatte med Corebar (hvor jeg for første gang i historien holdt hele timen med den tyngste corebaren! Yes!) (og så traff vi instruktøren på veien til SATS, som roste meg som god elev og Mia for sine kunnskaper om bilmerker), deretter var det innkjøp av gave til kollega som skal slutte (trist...), handling av mat og en tur innom velværepleiesenteret mitt. Alltid koselig. På vei hjem siklet jeg på et par nye sko, men de kostet 1200 kr og det ville ikke lommeboka mi være med på. Er det egentlig for dyrt for et par sko om vinteren som skal brukes på hverdager? Eller er jeg gjerrig? Vil gjerne ha innspill!
Nå har vi hatt hjemmelaget hamburger til middag,


Mia er (som dere ser) langt nede i godteskålen sin og det er Notting Hill på TV i dag. Superfilmen sin.
Snipp-snapp-snute, så var den magiske dagen ute.

2 kommentarer:

  1. Jeg bruker definitivt mer penger på hverdagssko enn på pensko. Sko man bruker hver dag bør være av god kvalitet og jeg synes ikke 1200 kroner nødvendigvis er for mye. Se heller på det som en investering! (Nå har jeg vanskelige føtter og nekter å "gå inn" sko, de skal passe med én gang. Kommer sjelden under 1000 uansett... :o/) Men så klart, man må jo føle at man har råd til det! :o)

    SvarSlett
  2. Argumentet hverdagssko/pensko er helt klart i retning av kjøp, Heidi. Og råd, det har jeg. Hvertfall hvis de faktisk varer mer enn 1 sesong. OG at jeg ikke blir lei av de etter første sesongen....

    SvarSlett