torsdag 20. oktober 2011

Da er den straks klar!

Bunaden min, altså. Det har jaggu tatt sin tid (telefontid med masing), men i dag var jeg altså på plass for å prøve den ferdige utgaven. Og det er ikke få grå hår jeg setter i hodet på bunadsdama. Kroppen min er jo som en jojo, den blir større og mindre med ganske store forskjeller. Så de målene jeg tok for et halvt år siden, de stemte jo ikke veldig bra lenger. Bysten har blitt betraktelig mindre etter mye Corebar-timer og trening med fokus på bryst, mens rompa var større. I tillegg syns jeg stakken var veldig lang, og jeg har ikke tenkt til å gå rundt og tråkke på den. Så dama må trå til med nål og trå et par runder til, og så håper jeg at jeg har halvert rompa mi ved neste møte. Hadde vært så gøy å høre henne si enda en gang: "Hege, Hege. Dette stemmer jo ikke!" Avtalen er jo at man skal holde kroppens størrelse nogenlunde stabil mens hun jobber, men hallo. Jeg er kvinne. Jeg kommer alltid til å søke etter å få en mindre kropp. Og jeg skjønner ikke det med rompa altså. For jeg har ikke sett dette på buksene mine. Feilmåling, kanskje? Neida. Nå skal rompa få kjørt seg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar