torsdag 15. september 2011

Skraaaaaaap, skraaaaap

Hvem er det som skraper på døra mi og vil komme inn? Joda, det er helgen. Den flotte, koselige, avslappende, lite irriterende Helgen med stor H. Det skal bli godt. Jeg er utrolig sliten for tiden og legger meg veldig tidlig hver kveld, bare for å våkne og fortsatt være sliten hver morgen. Selv om forrige helg ble tilbrakt på spa med gode venner, så ble det likevel lite søvn (måtte rekke mest mulig og skravle til langt på natt) og det er slitsomt å være bortreist. Mulig det er derfor jeg er sliten. Jeg er tross alt ikke i 20 åra lenger.
Dessuten har jeg ikke noe lyst til å være på jobb for tiden, og da har jeg ikke lyst til å stå opp. Jeg trener mine ukentlige økter (+ energipauser 2 ganger i uka på jobb med noen balanseøvelser som jeg blir skikkelig gåen av!), men jeg finner ikke den store gleden i trening heller. Uvanlig.
Har dessverre ekstra lang arbeidsuke denne uka, 6 dager, men etter det får jeg godt betalt: barnebursdag og familiesøndag. Digg skal det bli.

Nei, jeg må finne finne lista mi. Lista over ting som gjør meg glad. Istedet for å la høstdepresjonen ta overhånd.


 Dere vakre blomster i vinduet mitt som lukter så godt: hva heter dere?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar