søndag 28. august 2011

Regn, regn, Dora, spysjuke og regn



Det oppsummerer vel egentlig helgen vår på fjellet. Det var sambo som overtok spysjuka fra Mia, jeg har foreløpig kommet meg unna.
Stedet har verdens flotteste natur- dessverre så vi ikke så mye til den grunnet tåke. Og regn. Omtrent hele tiden. Jeg har brukt helgen på å løse kryssord fra bladene til svigermor, Mia har brukt tiden på å se på Dora the Explorer på DVD, og sambo har vært sjaber. Så mine planlagte langturer ble altfor korte og det betyr en joggetur (evt spinningtime som jeg er ganske lei av som treningsform...) i morgen før jobb. I regn. Skeptisk. Regn suger.
Her er noen bilder fra en våt helg på fjellet:

Ut på tur- her har vi hilst på sauene

Noen plukker blåbær- andre bare spiser...
Kos på tur!
Ett- to- ett- to- en støvel og en sko!
Vi er veldig glade i hytta selv om det regner altså! Det er bare det at vi liker den enda bedre i bra vær!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar