lørdag 20. august 2011

The card-maker


I kveld er jeg i 30 årslag og jeg bidrar med kort, mens alle andre spleisere bidrar med kjøp. Endelig. Jeg har flyttet på verkstedet mitt i håp om å få opp produktiviteteten igjen. Men jeg er i dårlig kort-form om dagen.

Litt synd at vi ikke fant barnevakt til Mia, slik at sambo også kunne være med på festen. Dessverre fikk vi ikke det, men når jeg bruker mamma-hjertet så tror jeg egentlig det er greit. Den nye hverdagen, med ny barnehage, setter sine spor hos en 3-åring. Hun stortrives, ingen tvil om det, men det er mye nytt som skal bearbeides. Nye mennesker, utfordringer, steder og rutiner. Dette medfører mye uroligheter og drømmer om natta, så denne uka har vært tøff søvnmessig for oss alle. Og det er et dårlig utgangspunkt for å sove borte. Så hun har det nok best i egen seng, med pappaen i rommet ved siden av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar