onsdag 27. juli 2011

Hva nå?

Jeg sliter fortsatt med å gå videre, for jeg skjønner likssom ikke hvordan jeg skal gjøre det. Nå er jeg i siste ferieuka mi i tillegg, døgnrytmen er helt ute å kjøre og livet kjennes fjernt fra hverdagens vanlige gjøremål. Jeg legger meg ved midnatt, sover gjerne til 10 hvis jeg får sjansen slik at vi ikke kommer oss ut før 12, jeg trener mer enn vanlig for å kompensere for feriekosthold og generell rastløshet, og i hodet mitt ruller "Ei hand å holde i" av Jørn Hoel. En høyst uvanlig låt for mitt vedkommende.
Siden ferielivet er så annerledes fra det vanlige, så kommer hele 22.juli inn i denne bobla. Og av en eller annen grunn, så tror jeg likssom at når jeg går tilbake til normalen, så har ikke dette skjedd. Jeg venter på at noen skal vekke meg.

I morgen drar vi på et av årets høydepunkt: turen til Dyreparken i Kristiansand med mine nærmeste. Det skal bli litt godt å være vekk fra nettet og nyheter på tv, som har dominert hverdagen min siden 22.juli. Samtidig liker jeg ikke å gå glipp av noe i saken.
For jeg venter fortsatt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar