tirsdag 12. juli 2011

Barnepass


Dagens helsehjørne: Bruk barnepassen som tilbys på veldig mange treningssentre! Mia debuterte i barnepassen på Sats i en alder av 3,5 måneder og hun var flittig gjest frem til hun var drøye året, mens jeg var i permisjon. Da begynte hun å bli veldig vanskelig og kranglete og syns det var skummelt og frekt at jeg kunne etterlate henne der blandt helt ukjente. Etter noen mislykkede forsøk frem til hun var nesten 2 år, så ga jeg opp en stund. Og det begrenset treningsmulighetene mine, for en av mine policyer rundt trening er at det ikke skal gå utover Mia. Hun skal velges foran.
Dette halvårets logistikkproblemer viste at det var på tide å prøve barnepassen igjen, og Mia stortrives! Det at jeg kan ha henne med meg på trening gjør at helgetrening igjen blir lettere, siden vi ikke blir avhengig av sambo. Og hun vil veldig gjerne selv- så jeg føler ikke at jeg plasserer henne der, men at vi begge gjør noe vi syns er gøy.
Og hva er vel koseligere enn å få en tegning som premie for vel utført innsats på trening, direkte levert av en solstråle?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar