onsdag 6. juli 2011

Adios!

....eller; det heter sikkert noe annet på italiensk. Men vi drar altså i morgen tidlig, pakking i full gang nå. Jeg har egentlig ikke så mye sommerklær, fordelen med det er jo at jeg slipper å velge hva jeg skal ha med, for det er bare å hive alt i kofferten! (Hvertfall siden jeg skal på campingtur- det innbærer at de fineste av sommerlige hverdagskjoler blir igjen hjemme.) Nytt av turen er jo at en kjent 3-åring skal debutere i syden og i luftrommet. Og det er her jeg bruker mitt hode svært aktivt, for dersom jeg glemmer noe essensielt til henne, så er jo alles trivsel kjørt.
Min svigermor er et skikkelig rivjern, som har pakket til mang en campingtur tidligere, så hun har ordnet med badehåndklær, sengetøy, solkrem og masse mat! Det er utrolig deilig å slippe å tenke på å pakke sånt, vi skal bare ha med det vi skal ha på oss. Det er jo full sydenstemning der nede, så det blir spennende å se hva Mia syns om varmen. Jeg er ganske spent på mange ting på denne turen.
Og dere behøver ikke å tenke at nå kan dere legge denne bloggen helt bort siden jeg er bortreist, jeg har lagt inn flere innlegg som kommer mens jeg er borte. Så det er bare å henge med.

2 kommentarer:

  1. God tur til dere alle sammen.

    ps jeg ville brukt ordet grepa i stedet for rivjern om svigermor :-)

    SvarSlett
  2. OK. Grepa er sikkert et bedre ord!

    SvarSlett