søndag 19. juni 2011

Rekreasjon

Vi fant verdens styggeste strikkejakke. Den befant seg på Hvaler. Og kostet 1900 kr.
Det var tid for rekreasjon, og det innebærer en jentetur til Hvaler. Jeg elsker virkelig Hvaler. Og disse jentene. Når jeg skal fortelle om disse rekreasjonsturene, så har jeg egentlig ikke så mye å fortelle. For det er ikke så mye som skjer, det er mye spising av sunt og usunt, skravling, turgåing, bilkjøring og bare kos fra ende til annen. I tillegg fikk jeg hilse på Frida på 6 måneder, som er verdens blideste baby. Virkelig.

Det er egentlig ikke hendelsene i seg selv som er fantastiske- det er selskapet. Dette er personer som jeg alltid trives godt med og som er viktige for meg. Kjemien mellom oss er veldig bra. Og derfor setter jeg uendelig stor pris på disse rekreasjonsturene, selv om jeg savnet min 3-årige klump. Det tyder vel på at kjemien mellom oss to også er bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar