onsdag 29. juni 2011

Kveldsmat

Min kveldsmatmeny: Bjørnebærsmoothie

200 gram vaniljeyoghurt
50 gram frossen banan
2 dl bjørnebær 

Siden dette er en drikke (riktignok en ganke tjukk en), så pleier jeg å supplere måltidet med 10 gram hasselnøtter. Og 4 stk yoghurtnøtter for kosens skyld. Nøtter er svært kaloririkt, men det er det sunne fettet. Så jeg sparer inn kalorier i løpet av dagen for å kunne spise disse nøttene til kveldsmat. 


Alternativ kveldsmat: Omelett

Dersom jeg velger å stå over smoothien, så lager jeg omlett av 1 egg med finhakket:
1 hel champignon
eller
1 stilk vårløk 
eller 
1 skive kalkunfilet
+ MASSE PEPPER. Svært viktig ingrediens.  

Omeletten legges på en brødskive av grovt brød, evt en halv skive dersom brødet ikke er så grovt. For jeg får vondt i magen hvis brødet ikke er grovt.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar