søndag 22. mai 2011

Helg

Bah! Livet er virkelig oppturer og nedturer! Jeg har kjørt ordentlig karusell mellom begge to denne helgen og det gjør at jeg er skikkelig klar for en rolig søndag kveld med min vanlige ukesplanlegging. Det eneste jeg er 100% sikker på, det er at jeg skal på Corebartime en eller annen gang. For det er så digg!

Siden det har vært både plusser og minuser i helgen, så skal jeg summere opp hva som har skjedd i helgen som havner i de ulike kategoriene.


+



Sambo har begynt å bygge trapp som leder ut i bakgården! Endelig! Vi hadde det oppe på generalforsamling i sameiet nylig og fikk klarsignal av våre snille sameiere. Dette medførte en koselig tur på Maxbo i helgen for innkjøp av materiale og Mia fikk skikkelig hageutstyr slik at hun kan delta (her med kost i butikken...)












Mia har vært hos frisøren og klippet håret. All honnør til salongen Scirocco, som har skikkelig kul frisørstol til barn samt filmfremvisning. Hele økta gikk som en lek og Mia storkoste seg mens hun kjørte bil. Og se så fin hun ble! Vi hadde snakket mye om det på forhånd og alle de andre store barna i barnehagen har klippet seg nylig. Så Mia skjønte at det var hennes tur snart og hun sto løpet fullt ut!



Spinningtime søndag morgen. Det er skikkelig digg å trene etter et treningsforbud! Jeg føler meg så uhyre mye bedre når jeg får trent!






Hjemmelagde scones til lunsj søndag (bildet er av pizza, men sconesene mine likner litt)






Mia prøvde seg på å våkne tidlig lørdag, men vi overtalte henne til å sove litt lenger sammen med oss. Og vips så ble klokka halv ti og dermed skikkelig sovemorgen på alle 3!






Sommerprogram på TV. Det fører til at alle serier vi følger med på slutter og tar sommerferie, og dermed mindre å følge med på for oss. Og da får vi tid til å se alle de filmene vi ikke rakk da de gikk på kino. Her representert ved The Departed, som absolutt anbefales!


-





Det er smertefullt å fjerne visdomstann + litt kjeve og det irriterer meg at jeg fortsatt må dope meg ned. Både smerte og irritasjon av samme årsak altså.






Bleieavvenning som overhodet ikke går. Bestiller litt tålmodighet til meg selv.





Regn søndag





Kalde grillpølser til middag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar