torsdag 21. april 2011

Denna feiringa


I dag var det atter en dag hvor mine 30 første år på jorden skulle feires. Jeg er virkelig overveldet. For jeg har egentlig ikke trodd at dette var så inmari stort, jeg har da bursdag hvert år. Men gavene og gratulasjonene vil likssom ingen ende ta og jeg føler meg bare utakknemlig fordi jeg blir så forfjamset. Jeg er likssom ikke vant med at jeg skal stå i fokus, jeg bruker de fleste slike sammenkomster med å passe på 2,5 åringen og dermed havne i bakleksa selv. Og det er kanskje frekt at jeg lar henne åpne gavene mine? Det viser kanskje bare at jeg først og fremst er mamma, når jeg tenker meg om.

Hos mine foreldre i dag, så var det god mat, kaker, påskeeggjakt til barna, 2 hunder, utelek og hyggelig samvær. Alt som hører med til en herlig bursdag.

I dag håvet jeg altså inn bunadssmykker, andre smykker og gavekort fra slektninger. Tidligere har jeg fått pengebidrag til bunad fra mere slekt, jeg fikk gavekort fra spleiselaget på jobben, kjøkkenmaskin ++ fra venninnegjengen og gavekort og filmer fra andre kjære. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Det er utrolig at så mange setter pris på og ønsker meg så mye godt. Og akkurat det er kanskje den største gaven av alle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar