fredag 11. mars 2011

Fredda'n

I dag gjorde jeg noe så lurt som å dra på lønningspils, for deretter å dra hjem og være mamma. Ingen umiddelbar suksess. Jeg tror ikke Mia merket noen endring på mamma, men jeg merket det godt selv. For jeg lever på ganske få kalorier og lite mat for tiden, og følgende lite alkohol. Så kroppen min skjønner lite når den får alkohol istedetfor mat til vanlig middagstid. Og selv etter så lite som 2 skum med hank, så var jeg langt unna kjørbar stand. Så jeg kom hjem, fikk masse god taco, litt halvhjerta lek og et bad sammen med Mia. Da var det alvorlig vanskelig å holde øynene åpne og alternativene var å pøse på med mer alkohol (som ikke fristet) eller sove litt (som jeg ikke fikk lov til av Mia). Jeg var meget klar for sofaen da Mia tok kvelden, for å si det sånn!

Fredag betyr gullrekka, som vi har fulgt av og på gjennom flere år. Egentlig er vi grundig lei av Nytt på Nytt, og mine følelser om Skavlan er best beskrevet i et blogginnlegg av

Brita Møystad

Les innlegget! Det er langt, men veldig morsomt og presist. Anbefales.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar