mandag 24. januar 2011

NAM!


Nå skal dere få et veldig godt tips! Jeg er veldig glad i konseptet smoothie og lager dette til kveldsmat nesten hver dag. Har stort sett holdt meg til bærvarianter, det er friskt og godt! Så da jeg leste om denne smoothien som jeg nå skal dele med dere, så hadde jeg store forhåpninger om smaksløker i gledesrus. Og den innfridde! Her er oppskriften (jeg fikk tipset av Fotballfrue):


35 gram mandler
1 banan
1/2 kopp ganske sterk kaffe (kald)
4 isbiter


Kjør alt i blenderen, hell opp i egnet glass og NYT!


Min kalorikalkulator krymper seg inmari med tanke på alle de mandlene, for 35 gram mandler gir nesten like mange kalorier som jeg skal ha i halve middagen min... Men jeg har en veldig hard treningsøkt bak meg og jeg har ikke klart å spise nok tidligere i dag. I tillegg trengte jeg noe kos på en litt vanskelig og merkelig dag. Dette gjorde susen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar