mandag 10. januar 2011

Et matpakkespørsmål

Her ser dere et utvalg av matpakkene fra heimen: Mye frukt og grønt. Det er faktisk kjempegøy å bruke de 10 min på kveldstid for å lage en matpakke som jeg vet at Mia setter pris på (og er flink til å spise!) Det virker som om det går litt sport i det for Mia, det å se hva hun får i matpakka. Ryktene fra barnehagen sier hvertfall det. (Noe av dette er jo til meg og, men det er ikke like spennende siden det er jeg som lager...)


Men jeg lurer: Er det lov å ha Grissini med som snacks i matpakka? Dere vet sånne stenger som er salte og dermed kan minne litt om kjeks. Blir det feil og misunnelse i forhold til de andre barna? Svar mottas med takk.





2 kommentarer:

  1. Det likner for mye på kjeks- andre vil bli misunnelige!

    SvarSlett
  2. Ja, det er lov.
    Litt snacks må være lov.

    SvarSlett