lørdag 25. desember 2010

Takknemlighetsgjeld herfra til månen

Nå tenkte jeg å vise dere store deler av julegavene våre. Det var virkelig helt utrolige mengder gaver som nissen hadde med til oss i år!

Mia fikk lekekjøkkenet fra Ikea. Det er sååå fint! Platene blir røde når man skrur på knappen, akkurat som på vår vanlige komfyr. Og røde plater betyr "au-au" kan Mia fortelle.

Siden ryktet hadde gått om at Mia skulle få lekekjøkken, så hadde diverse familiemedlemmer kjøpt inn tilhørende utstyr: koppestell, glass med og uten stett, kjeler og stekepanne, visp, stekespade, øse og tøymat. Innen tøymat ble vi velsignet med en fruktkurv med godsaker, brødskiver med diverse pålegg og is/kake-sett.


Blender og Miksmaster hører hjemme på et skikkelig kjøkken!

Påfyll til duplokolleksjonen og hus fra Little people
Masse klær: ull og fleece er godt å ha i kulda!

Dette var fra meg og sambo: Dora the explorer-DVD, Peppa gris- magnetbok, kamera og tannhjulkjøleskapmagneter (alt kjøpt på Hamley's i London), Thomas toget-julehefte og figurer til Prinsesseslottet hun allerede har.

Puslespill og maaagisk tryllestav

Bøker og sangkort

I voksenavdelingen fikk vi forklær, kakeform med lokk og håndtak og håndtak til Bake-it-easyen vi allerede har.

Kjele og gløggbolle

Hele 3 ryggsekker: En stor 38 (?)-liters, en pikniksekk med tallerkner og bestikk osv + kjølerom og en litt mer vanlig tursekk.


Så er vi i min egen velvære-avdeling: Rettetang, hansker, smykke og julehefter.

Som dere skjønner; vi må ha vært utrolig snille i år!
Ikke avbildet: kakebokser, pynt laget av Mia og ulike typer stearinlys.
Og det hjalp å ta bilde av nesten alt sammen, for å sortere og dvele litt ved gavene. Jeg tror jeg setter mer pris på de når jeg kan systematisere litt :)

I tillegg vil sikkert sambo skryte av sine billetter til Top Gear-show i Spektrum i mars (gitt av meg...)

Og hva tror dere egentlig Mia syns om møtet med Julenissen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar