søndag 12. desember 2010

Pepperkakebaking

Da er nok en førjulshelg overstått. De er så koselige!
Noe jeg har lært, det er at det viktigste med juleforberedelser, det er at man koser seg med dem. Og det er noe jeg virkelig har gjort i år. Tidligere har jeg hatt tilløp til stress med enten det ene eller det andre, men i år har jeg bare tenkt: "skitt au. Så ble det ikke hjemmebakst av 7 slag i år heller". Ikke har badevekta godt av det heller, så jeg ble egentlig litt paff da svigermor kom med kakebokser fylt av goro, berlinerkranser og bordstabelsbakkels i år også. Vi var invitert på pepperkakebaking i dag og jeg hadde slått meg til ro med at det ble årets kakebeholdning hos oss. Men nå sitter vi altså i år igjen med boks på boks med diverse julekaker!
Nå skal jeg se håndball og pakke inn julegaver, så da kan dere få bryne dere på denne så lenge:

Hva var det morsomste med dagens pepperkakebaking i følge Mia (2,5 år)? Dere kan svare i pollen øverst til høyre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar