søndag 5. desember 2010

Oppdatering

Da har endelig roen senket seg over min kropp og sjel etter å ha vært ganske så i full sving den siste drøye uka.
Sykdomsleier og barnedåper er vel overstått (det første kommer nok igjen om ikke så lenge...). Londonturen er også over, og det er en flott by som jeg gjerne besøker igjen om ikke så lenge. Helst på et tidspunkt været er litt bedre, for britene takler verken snø eller kulde. Jeg gikk bananas i lekebutikken Hamley's, og Mia får noen fine julegaver i år! Ikke alle ligger under juletreet, noen har hun allerede fått. En kosebamse av typen Peppa gris, som allerede har blitt en favoritt. I tillegg var det en Peppa gris aktivitetsbok, som allerede er oppbrukt
Peppa gris aktivitetsbok
og en tegnebok med Dora. De to siste tingene forsynte Mia seg med på egenhånd fra posen, mens jeg var i dusjen. Frekkas.

Da jeg kom hjem fra London etter litt forsinkelser, så var det julebord på jobb og Mia hos besteforeldre, siden sambo skulle jobbe sent. På julebordet holdt jeg stilen, i en kjole som var trang, kort og sort. Fornøyd med det. Å holde stilen altså. I tillegg kom quizlaget mitt på en fin-fin andreplass, noe jeg er veldig fornøyd med siden vi var tre stk som deltok på laget.

I dag har jeg da endelig fått masse leketid med Mia, og det var etterlengtet fra begge kanter. Sambo har jobbet, og vi har hatt jentedag med pynting til jul (som vi ikke har hatt tid til før), Peppa gris på dvd og bare innekos.

Mia oppdaget prim. Og spiste 1 helt rundstykke og 1 brødskive til frokost. Her har hun funnet fram prim-boksen og forsynt seg selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar