søndag 21. november 2010

God kveld

Opp som en løve....

....og ned som en skinnfell?

I dag har vi ikke vært utenfor døren. Eller, det vil si, jeg måtte løpe en tur ut i bakgården da vi av-iset fryseren og posen med mat vi hang på verandadøra datt ned. Men vi har vært inne ellers.
Nå er det jeg som er i dårligst form og jeg har brukt dagen på å ligge rolig og lese ut boka mi. Og så bakte vi scones til lunsj og Mia og jeg lekte litt med biler. Det var vel egentlig mitt bidrag i dag. Mia har sett et par timer med Peppa gris, tegnet, lekt med koppestell, bygd legohus osv. Ja, også har vi flyttet godteskapet, etter at Mia viste oss hvor hun kunne finne godterier. Lite taktisk gjort, jenta mi :)
Jeg velger å se det slik at vi samlet krefter til kommende uker, for nå skal vi virkelig få testet logistikken og energien. Jeg reiser for eksempel til London på konferanse om en uke, vi skal i 2 barnedåper og jeg har gjort noe som jeg ikke trodde jeg skulle komme til å gjøre. Så her blir det bare å følge med, for dette blir spennende!

1 kommentar:

  1. Innedager er bra dager det altså. Iallefall når man ikke er helt på 100%. Menneh... nysgjerrig jeg!

    SvarSlett