søndag 14. november 2010

Cupfinalen

Dette er et bilde tatt live fra cupfinalen 2010

Jeg skulle ønske Follo spilte litt bedre når de hadde sjansen i cupfinalen. Jeg skulle ønske at Strømsgodset ikke var så effektive i første omgang. Jeg skulle ønske at Follo traff litt bedre på andrekontakten i duellspillet, slik at mer hadde gått vår vei. Jeg skulle ønske at kampen på tribunen hadde blitt jevnere (men Godset var nok dobbelt så mange). Jeg skulle ønske at jeg ikke så Folloskjerfene med skrivefeil (hvor kom de fra?)
Og jeg skulle ønske at jeg var lei meg fordi vi tapte.
Men jeg er ikke lei meg. Ikke i det hele tatt. Kampen var jevn, selv om jeg hele tiden følte at Godset hadde kontroll. Det beste laget vant denne finalen. Og det er helt greit. Men hvilken opplevelse! Askeladden kan ikke vinne hver gang, men jeg føler at jeg vant likevel. Cup er cup. Og cup er gøy. Sinnsykt gøy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar