fredag 8. oktober 2010

Se min kjole!



Mia stilte på fredagskos i barnehagen i dag i ny kjole med matchende strømper. Sikkert den kuleste jenta i gjengen i dag! Legg merke til hvordan hun viser at hun har oppdaget hva en lomme kan brukes til på det øverste bildet..

Vi hadde tacofest hjemme etterpå, til BarneTV. Som virkelig ruler gata for tiden. Det er ikke lenger bare Drømmehagen som fenger nemlig. Både Peppa Gris og Muldvarpen var storstas i dag.


Her er forresten et kort jeg lagde til den mest nyfødte babyen jeg kjenner akkurat nå. Greit å minne meg selv på at jeg skal igangsette julekortproduksjonen snart. Aner ikke hvordan jeg skal få tid til det.

Ellers kan jeg nevne status på andre prosjekter jeg tidligere har nevnt her på bloggen: Prosjekt Matpakke til Mia går veldig bra (Hun spiser masse når det er mye spennende i matboksen), prosjekt Spise mindre godteri går sånn passe og prosjekt Mia sovner alene og får klistremerke i premie går skikkelig i dass.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar