lørdag 9. oktober 2010

Om klær og sånn

I dag sto jeg og tittet inn i klesskapet mitt, og kom til en ganske uventet konklusjon: Jeg har faktisk for mye klær! Tilveksten i garderoben har vært ganske jevn de siste månedene, og i dag var altså ikke problemet at jeg ikke fant noe å ha på meg, men at det plutselig var mye jeg ville ha på. Uvant.
Mia hadde ikke det problemet. Hun fikk beskjed om å finne noe fint i skuffen sin og kom tuslende med den røde joggedressen...
Vi hadde litt vi skulle bytte av klær, og jeg liker ikke tanken om en familie med grilldresser (det er da tross alt lørdag!) så Mia fikk på seg kjole til slutt, mens jeg endte i bukse. Det er jo også litt festlig for de av dere som har kjent meg noen år, at jeg i dag til hverdags faktisk går like ofte med kjole/skjørt som med bukser. For noen år siden, så var det skjørt kun til NØD som penklær. Og kjoler var kun til galla og rød løper sånn ca. Jaggu har det skjedd noe med dama.

Det er superkult å råne rundt i Kiddie Cars som finnes på diverse kjøpesentere!
Nå er det finpuss på 2 bursdagskort som skal få eiere i morgen. Og så skal jeg kanskje allerede nå finne ut hva jeg skal ha på meg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar