fredag 15. oktober 2010

Hestepærer

Hmm... Utenfor hos Jens. Var den sveitsiske presidenten så misfornøyd med besøket sitt at hun valgte å legge igjen dette ved porten?

Lykke- det er å bli hentet av både mamma og pappa i barnehagen! Pappaen hennes var tidlig hjemme i dag, og da gikk vi og hentet begge to. Og aldri har jeg følt meg mer velkommen i denne verden. Mia er i en periode hvor hun er litt "ledsen" i barnehagen, så det ble en opptur i dag: den fine lilla kjolen, fredagskos, pølsebiter med i matpakka OG bli hentet av mamma og pappa. Tenk om verden var sånn HVER dag :)
Selv er jeg sliten. Hele tiden. Jeg skal bruke endel av helgen på å sove, kjenner jeg. Mia skal på jenteovernatting hos mormor sammen med kusina si, mens sambo skal på fest i Trondheim. Det blir altså Hege-show for alle penga, og jeg tenker å holde meg unna butikker (til en forandring når jeg har barnefri) og heller prøve å slanke garderoben. I dag hadde jeg nok en sånn "å- denne hadde jeg helt glemt at jeg hadde og jeg liker veldig godt å bruke den også"-opplevelse. Sånn sett passer det jo best å bure seg inne når man ikke er helt i form.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar