torsdag 5. august 2010

Torsdag

Tidlig krøkes som god tomatsuppekoker skal bli...

Mia ville hjelpe mamma med middagen i dag. Hyggelig det. Vi snakket mye om at kjelen og kokeplaten var "au-au" og Mia rørte rundt i gryta mens hun minte seg selv på akkurat det.

Mia fikk testet det nye regntøyet sitt i barnehagen i dag. Hun (og jeg) er veldig glade i det, faktisk så glad at jeg har glemt å ta bilde av regndronninga. Som ikke vil legge seg om kvelden for tiden, uten at jeg går mer inn på akkurat det.

Vi har bygningsarbeidere tuslende rundt utenfor vinduet for tiden, de har satt opp stillas og setter nå opp balkonger. Det er litt spooky med folk utenfor vinduet om morran, det skal jeg innrømme. Forhåpentligvis blir resultatet bra til slutt.

1 kommentar:

  1. Det med stilase minner meg om en norsk krimserie som gikk på TV i din barndom :-)

    SvarSlett