søndag 29. august 2010

Fest og moro


Mia har vært på feriekoloni hos besteforeldre i helgen, mens sambo og jeg var i bryllupsfest. Mens det for sambo og meg har vært penklær, apartements, lokale og ikke-lokale originaler, god mat og drikke (se bildet...) og egenkomponert sang, så har helgen til Mia hatt følgende stikkord: Hakkebakkeskogen på rådhusteateret, lekeplass, sparkesykkel, vannskrekk og spaghetti. Hun er nok like fornøyd med helgen som oss :)

Siden jeg er i stikkordshumør, så kommer det her en liste over de ikke-så-hyggelige tingene fra helgen: kols (hosten min likner dette), trafikkulykker som gir kø, sovevegring, 4 fulle vaskemaskiner fra barnehagen og dårlig oppslutning på dansegulvet.

Og så må jeg nevne at jeg har gått alene på kino for første gang denne helgen! Det er kjempeulikt meg å gjøre noe slikt og jeg er veldig stolt. Og fornøyd med filmen, Sex og singelliv 2, som traff meg mye bedre enn kritikkene skulle tilsi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar