tirsdag 6. juli 2010

Ferietid

Hvor mange smokker klarer jeg å ha i munnen samtidig?


Mia og jeg har ferie alene denne uka. Heldigvis, så har vi bra vær, strender og besteforeldre tilgjengelig. Så vi har vært på stranda 3 dager i strekk, rett og slett. Jeg begynner vel egentlig å bli litt lei nå, men vi må utnytte det fine været og sommerferien. Selv om jeg har laina opp med alternativer in case of dårlig vær, så kommer jo ingen av disse nødplanene til nytte. Enda.

Med heftig strandliv, så kommer det noen styggedommer for min del. Grunnet for dårlig smøring så blir jeg alltid solbrent, i tillegg til at jeg alltid blir forkjølet. Så nå sitter jeg pottetett i nesa, med bomull i hodet og stiv nakke.

Og hvor avslappende er det å ha ferie med en 2 åring på stranda? Nei, ikke så veldig. Jeg trenger ikke ha med meg boka for å få tida til å gå, for å si det sånn :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar