lørdag 29. mai 2010

It's Saturday night!





















































Her har jeg satt opp bilde av alt vi kjøpte på dagens shoppingrunde. I fokus sto "bleieavvenning", og både krakker til lave snupper og eget toalettsete har nå fått plass på badet. Ikke umiddelbar suksess egentlig, men satser på at det kommer seg.
Hos meg var den svarte buksa stoooor suksess, mens resten er Mias nyervervelser. Den gule bilen syns sambo var morsom også, og de satt leeenge og sendte den til hverandre. Gresset har aldri vært bedre klippet her i stua enn nå, for gressklipperen var kjempemorsom (og billig, så jeg syns det var morsomt også). Bøker (selv om de handler om toalettvaner) faller sikkert i smak hos Bokormen sjøl etterhvert.
Siden jeg nå er blakk igjen, så var det greit å introdusere Mia for en sparegris. Sånn at hun skjønner hvor viktig det er å spare penger.
Nå heier vi på Didrik Solli-Tangerudbakken. For alle penga. Jeg har opptil flere venner og kjente blandt publikum, håper de koser seg! Sikkert en kjempefest å være på GP!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar