søndag 16. mai 2010

Bryllup


Vi var i vielse til et vennepar i går. Kjempekoselig! Mia lå over hos mine foreldre og fikk sikkert nok oppmerksomhet.
Brudeparet er av den rolige sorten, og har et ganske annet forhold til tid enn det jeg har. Det imponerer meg voldsomt. Jeg må jo gjerne ha beskjed flere uker i forveien uansett hva det gjelder, og kan ikke annet enn å bli gal når jeg hører at bryllupskaken ble laget 2 timer før vielsen av brudens mor, samtidig som brudgommen skulle ut for å kjøpe pyntebånd til bryllupsbilen. Bruden selv hadde visst tid til en joggetur og brudgommens tale ble ferdig kvelden før. De improviserte brudevals og rakk akkurat å finne ut av på hvilken side av bruden brudgommen skulle gå langs kirkegulvet.
Jeg er helt imponert over hvor bra det gikk og det burde føre til at jeg kanskje kan planlegge ørlitt mindre av mine egne aktiviteter. For ting går jo stort sett bra!

1 kommentar:

  1. Hei!
    Brudgommens tale ble faktisk skrevet ferdig under forretten.. Bruden var da ganske skeptisk.
    Veldig koselig at dere kom innom. Hilsen Brudgommen med frue.

    SvarSlett