torsdag 15. april 2010

Stakkars meg

Flott skilt tilsendt fra en bloggleser. Hvorfor ikke gjøre feilen sin til noe hyggelig?

Jeg tok fri i dag. Hadde en lang liste av ting som skulle ordnes og kom halvveis. Helt greit med ambisjoner, men man må huske på å slappe av litt på fridager også. Og da lista ble laget sent i går kveld, så måtte jeg bare løpe og legge meg slik at jeg kunne stå tidlig nok opp i dag. Jeg rakk å vaske bad, å dra på formiddagstrening (som er utrolig deilig når man har muligheten), kjøpe noe mat som skulle brukes til bakst som ikke har skjedd enda, kjøpe bursdagsgave til sambo og shopping. Jeg rakk ikke å tørke støv, lime inn bilder i album og rydde klesskap.

Ventet egentlig på at Mia skulle bli syk, for hun blir som regel det når jeg skal ha fri. Og det var tidenes verste barnehagelevering, så det var rett før hun ble med hjem igjen. For Mia ville ikke i barnehagen i dag. Dessverre, så er det ikke avspaseringsmuligheter på jobben din, Mia. Og som regel går det greit bare mamma/pappa har gått sin vei.

Men overskriften betyr rett og slett bare at jeg shoppet så mye at jeg fikk vondt i armene i tillegg til dagens push-ups. Og klesskapet ble ryddet etter at Mia kom hjem, så jeg har svære poser som skal deponeres i søpla snart. Samt baking som snart skal skje. Stakkars armene mine ja.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar