lørdag 24. april 2010

Sola er herlig!

Dagen i bilder:


Kunstneren fikk nye fargestifter i dag og lagde kunstverk. "Mia, se hit til kameraet da!". "Nei!"


Utenfor lekebutikken. Det var en såpeboblemaskin som var helt topp! Det var masse barn som elsket den, og Mia elsket den også!


Vi spiser tjukk, belgisk vaffel. Uheldig bilde, for det ser ut som om det ikke var godt. Men godt var det!



Kule jenter må ha kule solbriller. Så det fikk hun!


Vi er i parken og leker. Det var masse barn der, blandt annet en gutt fra barnehagen og en jente som vi var i barselgruppe med. Kjempekoselig! I tillegg er det gøy å leke i sanda når man har en pappa som er så flink til å sette seg i sanda sammen med barna. Jeg er ikke like flink og får spasmer når jeg får for mye sand på meg.. I tillegg var sklia morsom og så fikk Mia låne en trille av jenta fra barselgruppa. Supert å være så mye ute og treffe folk man ikke har snakket med på en stund!

Dagen i ikke-bilder:
Mia fikk maleskrin til regnværsdager og armringer til bading til sommeren, jeg fikk belte, vi hørte korpsmusikk og danset til den, vi kjøpte gave til en baby, vi kjøpte ramme til barnehagebildet, Mia sov 1,5 time i vogna litt sent på dagen mens sambo og jeg dro på spaning på balkonger i 1. etasje i nabolaget, sambo byttet dekk på bilen og vi handlet mat. Jeg blir så glad og effektiv når solen skinner!
Fra frokosten i dag: Jenta blir nok håndballspiller!


video

I morgen skal vi i to bursdager! Partyparty!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar