fredag 26. mars 2010

Påske

Nå har vi pyntet heimen til påske. Mia hadde vært flink i barnehagen og malt hele 3 egg! De er nydelige!
Jeg valgte mine 2 favoritter på bildene, for det siste egget er svartfarget.
Jeg kjøpte meg gule tulipaner på vei hjem fra jobb i tillegg, så nå er det rene guleheimen.
Tradisjonen tro, så blir det hjemmepåske på oss. Barnehagen holder stengt, så Mia skal få kose seg mye hjemme. Sambo og jeg skal jobbe litt, noen dager hver.
Og påsken er kinoens høytid. Vi håper på å ta en barnefri kveld for å se film, noe vi ikke gjør særlig ofte. Jeg håper dessuten på å komme ajour med Mias album, for ski har vi jo ikke. Det er ganske vårlig ute, så vi måtte dratt på fjellet for å få snø. Og på hytta på fjellet, der er det superfullt, så dit skal vi helt klart ikke. Vi skal prøve å kjøpe oss ski etter påske, for da går prisene ned (jeg vet jeg sa det samme i fjor!). I mellomtiden fortsetter vi vårt medlemsskap i Folkefronten mot ski og skisport. Det er bare å ikke gå på ski på ett år, så blir man automatisk medlem. Og så kan man bli kalt ut til å strø løyper.
Men nå har jeg strødd min siste løype, for jeg vil jo at Mia skal bli en sunn, norsk jente. Og de går visstnok på ski.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar