lørdag 20. mars 2010

Et livstegn


Snupps i full fart på Rimi i dag

Bloggen har stått helt stille mens jeg har frekventert faglige greier på Hamar. Jeg fikk verdens beste velkomst da jeg kom hjem, jeg kastet meg inn døra og ropte på Mia. Og hun kom løpende mens hun ropte: "mammaaaaaaaa". Hvem kan motstå noe sånt?

Vi har akkurat kommet hjem fra svigerfars 66-årsdag. Jeg har husket å ta bilde av kortet jeg lagde (til en forandring):

Jeg lager nemlig fortsatt kort, men klarer visst ikke å huske å ta bilde av de...

Dette ble et kort blogginnlegg, for jeg har mange jern i ilden. Det merkes at jeg har vært borte noen dager fra heimen, i tillegg til at jeg hadde masse oppdrag liggende fra før jeg dro. Jeg snakker altså om kreative oppdrag, så nå er det bare å skride til verket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar