onsdag 31. mars 2010

Bursdag


Mia hjelper mamma med pakker

Da går bursdagen min mot slutten, og til tross for laber form på morgenen i dag, så har dagen blitt ganske så koselig. Jeg ble vekket av pakker på senga, med Mia i front som ropte: "Mamma! Hei!" idet hun spurtet inn til meg og slo meg hardt på magen (slik hun pleier når hun får lov til å vekke en av oss). Så fikk jeg pakker, og jeg åpnet ikke opp en eneste en selv. Jeg fikk en klokke, tegning av kunstneren Mia, 4 DVDer, 1 skjerf, 1 halssmykke, penger og 1 bodylotion. Og noen kort til inspirasjon! Skjerfet passer glimrende til en kjole jeg kjøpte i går, så det var bra!

Ettersom det plaskregnet ute, så var det lite fristende å gå ut i det hele tatt. Men Mia gikk på veggen, så vi dro ut. Og vi havnet på Smart Club, for der hadde vi fått tips om billige ski. Og vi fikk langrennski, både sambo og jeg. Jeg fikk også billige skistøvler, og mangler derfor bare staver for å bli den neste Marit Bjørgen!

Dagen har ellers vært full av gratulasjoner, det er veldig hyggelig. Og selv om Mia ikke vil legge seg for tiden, så fikk vi henne i seng til høylytte protester til slutt. Da gikk jeg ut og kjøpte kake på Deli og nå er vi i gang med påskekrim på TV; "The Whitechapel Murders". En bra krim og ekstra bra for meg. For Jack the Ripper-historien er noe av det som fascinerer meg aller mest. Så en bra avslutning på en bra dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar