torsdag 11. mars 2010

Barnehagetante igjen

I dag var jeg barnehagetante i nesten en time. Og det er veldig gøy, for jeg er mektig populær. Alle ungene kastet seg rundt meg da jeg sa at jeg skulle bli med å leke i parken. Den eneste som ikke jublet, det var hun som ville ha mora si for seg selv... Men men. Hun fikk ekstra oppmerksomhet, mens jeg klarte å leke litt med de andre barna også. For eksempel, så går det an å dytte flere husker samtidig, og Mia er veldig glad i å huske!

Men selv om det er hyggelig å være poppis i barnehagen i en time, så har det også sin pris. Og det var to slitne jenter som satte kursen hjemover. Der lagde vi pasta:


Pappaen skulle nemlig ikke komme hjem i dag, så det ble litt leking og mye boklesing, for det liker vi jentene så godt!

Mia satte seg helt på bakbeina da det var tid for kveldsmat, så da ble det ikke noe av det. Det så lenge stygt ut for bleieskift og pysj også, men der skar jeg bare gjennom en hylende unge til slutt. Håper hun ikke våkner fordi hun er sulten i natt. Men Kari Jaquesson sier jo at unger ikke har vondt av å sulte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar