fredag 1. januar 2010

Jula oppsummert i bilder

Til tross for at jeg har vært utrolig mye hjemme, så har jeg blogget utrolig lite. Jeg ser nå at juleferien går mot slutten, og vi har tenkt å tyne det siste ut av den. Snart er det tilbake til striskjorta og havrelefsa. Hvilket betyr matpakkesmøring, henting i barnehagen, jobbing og den uhyggelige "middagen er snart ferdig Mia, det er bare 10 min igjen".

Jeg har nå tenkt å oppsummere juleferien med litt bilder:


Julens store slager: Kulene på juletrærne! De er kjempefine å ta på!


Julaftens antrekk!
Sjokoladefromasj til dessert på julaften














Hunden Dina, som sier bæ-bæ (i følge Mia)


Under gaveåpning

Den store hjelpen mot lange familieselskaper: Melk! En venn i nøden!


Mia leker med større barn. Hun var faktisk yngst i alle familieselskapene, men fornektet seg ikke likevel!

1.nyttårsdag forsvant den verste sprengkulda, så da var vi ute og akte. Det var veldig gøy!


Taco er veldig grisete å spise, men veldig godt! Og mye bedre enn ribbe!

Kan ellers nevne at nyttårsaften ble tilbrakt hos en venninne av meg, hvor Mia ble eneste barn. Men hun var med på forrett, og gikk og la seg når hun ville i andre etasje mens festen fortsatte i første. Og det gikk kjempefint. Flinke festjenta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar