fredag 8. januar 2010

Forresten...



Jeg må bare kommentere denne saken, jeg kommer meg ikke unna. For denne gutten er helt utrolig og trenger en PR-rådgiver ganske så ASAP, som artikkelen ganske så riktig får frem. Festlig at så mange jeg kjenner støttet denne gutten ganske mye under MGP-tida i fjor, mens jeg var litt mer lunken. Både til sangen og fyren. For jeg mistenkte at denne Ivo Caprino-lignende fyren hadde en bakside. Og det har han jo. Ikke nok med at han sikkert har ligget med halvparten av norske 18-årige jenter (noe som stadig blir bekreftet av flere bloggkollegaer, noen av landets mest leste blant annet), men han syns det er greit å være ærlig om det i tillegg. Nå ble jeg plutselig litt i tvil om jeg heller skulle applaudere ærligheten, for jeg setter jo pris på sånt (Petter Northugs bemerkninger etter målplassering er jo noe av det jeg koser meg mest med om dagen), men jeg kommer nok frem til at denne uttalelsen blir litt sær. Som artikkelen sier: Han nærmer seg artistenes svar på Thorbjørn Jagland.
Jeg har ikke gjengitt uttalelsene her i innlegget, de får du ved å klikke på artikkelen. Og så ler du kanskje godt, sånn som jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar