fredag 25. desember 2009

Julegaver

Julaften ble som forventet, med unntak av Mia. For hun taklet dette langt bedre enn jeg trodde på forhånd! Til tross for en stygg forkjølelse, så var hun i storform, noe både fettere, besteforeldre og bikkjer fikk nyte fullt ut.
Jeg har overtatt denne stygge forkjølelsen selv, så jeg legger heller ut bilder av veslas julegaver, enn å skrive for mye. Vi er helt overveldet over alt hun fikk:

Store byggeklosser, i et slags hagesett. Merkelig nok, så er de kompatible med duploklosser, noe Duplo sikkert ikke er veldig fornøyde med...



Bøker og puslespill, deriblandt Mummi og Den lille larven aldrimett

Et prinsesseslott og en paraplytrille til dukken Lise

En puttekasse som er et sneglehus, en innpakket kosebamse i sovepose og hårspenner og strikker. Rosa, selvsagt..



En garasje med 2 biler, fra serien Little people hos Fisher Price


CDer. Barnas viser 2 og Torbjørn Egners beste. Et godt alternativ til Radio1, som a mor hører på..

En dukkevogn til, med lyd og Minnie Mus-bamse

Hest, hund og esel. Som alle sier "bæ-bæ" i følge Mia.



2 stoler, 1 gyngestol og bord. I Mias størrelse, selv om det ikke ser sånn ut på bildet. Bordet er ikke levert enda, men kommer utpå nyåret.

En varm jakke, genser og rosa kjole

Hjemmestrikket bukse, genser og votter. Blir godt å ha i barnehagen fremover!

Ullbody og Ulvangsokker

Nydelige sommerkjoler, kjøpt i Italia

Turkis sommerkjole

2 kommentarer:

  1. Det må eg sei - imponerande! :)

    Irene

    SvarSlett
  2. Jeg vet ikke helt. Syns det er ganske i overkant. Ikke det at jeg ikke er takknemlig altså, men jeg føler at julens budskap havner litt i bakleksa i forhold til alle gavene.

    SvarSlett