tirsdag 3. november 2009

Skilt, sosialt og supermamma

Jeg må bare innrømme at jeg liker denne...

I dag har Mia på seg den tjukkeste parkdressen jeg noengang har sett, den er litt for stor, veldig vanntett og feit som juling. Vi fikk en klage i går på at dressen hun hadde da ikke var vanntett nok, og regnbuksa og regnjakka blir litt for små når hun har så inmari mye ull under. Veldig greit at vi da bare kan grave dypere i alle klærne vi har arvet, og vips, så fant vi en ny parkdress. Vi får sikkert beskjed om at den er for stor og at Mia ikke trivdes i den. Hun trives i fint lite når hun er ute.
Jeg føler at den sosiale Hege har blitt satt litt på prøve i dag. En venninne fra studietiden dukket opp på vei til jobb slik at jeg kom for sent. Og en låner på jobb og jeg har felles bekjente, så da ble det litt klein sosialisering der. Men men. Jeg overlever alt.
I dag blir jeg forresten sikkert verdens beste mamma igjen, for vi skal ha pølser til middag. Og det er lite som er bedre enn pølser med potetmos.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar