torsdag 19. november 2009

Litt trass..

video

I fare for at bloggen blir helt lyserosa, og "jeg har verdens beste unge" osv, så legger jeg her ut en video på hvordan hverdagen OGSÅ kan være med en Mia i trassalderen... Hun har det ikke vondt eller fælt, hun bare får ikke viljen sin. Og da blir hun veldig, veldig sinna. Rett etter at denne videoen ble filmet, så var hun helt blid igjen. For da fikk hun det som hun ville, med kjøring i trilla.

Jeg fikk hyggelig sms av bydelen i dag. De kunne nemlig tilby Mia en baconsykevaksine, så nå skal hun vaksineres til uka. Det blir nok bra. Jeg valgte å vente til neste uke, fordi Mia skal være hos besteforeldre nå i helgen. Så da tenkte jeg det var greit at hun er i form, og ikke har en bivirkning av vaksinen, som veldig mange får.

Og så skjer det mye gøy nå fremover! Fest på lørdag, "Litt av en mann" med Rune Andersen på onsdag og snart er det julebordsesong. Glær mæ!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar